powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Nέος διάλογος: "Δεν αντέχω, έβγαλα λίπωμα στην πλάτη λόγω Βαγγέλη"

Νέο διάλογο από το σκάνδαλο των στημένων αγώνων αποκάλυψε η "ΔΙΚΗ στον ΣΚΑΪ". Στη συνομιλία που καταγράφηκε από τον υπερκοριό της ΕΥΠ και περιλαμβάνεται στις νέες απομαγνητοφωνήσεις, πρόεδρος ΠΑΕ ζητάει ευνοϊκή διατησία από παράγοντα, ο οποίος λέει "δεν αντέχω, έβγαλα λίπωμα στην πλάτη λόγω Βαγγέλη"!

Ιδού ο διάλογος της 2ας Φεβρουαρίου 2011 για το Koriopolis, η δίκη του οποίου αρχίζει την Παρασκευή:


ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ  ΠΡΟΕΔΡΟΥ Α. ΜΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ Σ. 
Α: Ναι.
Σ: Ενοχλώ;
A: Εσύ ποτέ.
Σ: Να σου πω. Ωραία λέω τα τακτοποιήσατε με τον Βαγγέλη. Μου λέει ο Βαγγέλης << είναι φίλος σου>> και τα λοιπά. Του λέω <<άκου Βαγγέλη>> λέω…
Α: (Γέλια).
Σ: Απλά για αύριο, <<όχι>> λέω <<σ’ εμένα τώρα αυτά>>. Αυτά… μη μου βάζεις ευθύνη γι’ αυτόν.
Α: Για ποιον;
Σ: Για αύριο.
Α: Ναι.
Σ: Όχι για τη Κυριακή, εντάξει κατάλαβα. Αλλά γι’ αύριο, δεν θέλω ευθύνη εγώ.
Α: Ναι, εντάξει. Πιστεύω ότι…
Σ: Όχι, όχι σας το λέω γιατί ήθελε να μου ρίξει ευθύνη. Μου λέει << είναι φίλος σου, ξέρω ότι έχεις δύο φίλους>> και τα λοιπά. <<Πέντε φίλους έχω εγώ, δέκα>> λέω. Και ο Κάκος φίλος μου είναι και ο ένας φίλος μου είναι και ο άλλος.
Α: Ναι. Ναι.
Σ: Να του πω ρε παιδί μου <<πρόσεξε>> δε μπορώ να του πω τίποτα παραπάνω.
Α: Ναι αυτό θα του πεις.
Σ: Αυτό θα το πω. << Πρόσεξε λιγάκι ρε αγόρι μου, καν’ το γιατί είμαστε φίλοι>> και τα λοιπά, ναι.
Α: Ναι. Έτσι μπράβο. Πες του, μπορείς να του πεις…
Σ: όχι να μου τώρα και οι δυο θα… γιατί θα… θα…
Α: Όχι, μη του πεις τέτοιο πράγμα ρε παιδί μου. Πες του, να πούμε, ότι εντάξει φίλος με τον Αχιλλέα αυτά, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.
Σ: Μμ. Ναι παιδί μου αυτό.
Α: Ναι.
Σ: …εγώ θα του πω, δεν έχω πρόβλημα σ’ αυτό.
Α: Ναι αυτό.
Σ: Σ’ αυτό δεν έχω πρόβλημα, αλλά, αλλά αν γίνει τίποτα στραβό, γιατί εγώ θα τους πω ακριβώς , και τα λοιπά.
Α: Ναι. Μην έχεις πρόβλημα. Πες του όπως ότι…
Σ: Ο… ναι, γιατί μετά, όχι, μετά επειδή είχες εσύ την ιδέα, ε… εγώ κόβω. Αλήθεια σου λέω. Αν δω, γίνει κάνα στραβό και τα λοιπά, τέλος.
Α: Ναι.
Σ: Δεν αντέχω άλλο. Έχω βγάλει λίπωμα στην πλάτη από τον Βαγγέλη.
Α: Ναι άσε τώρα τις ...αλακίες, μια χαρά είσαι.
Σ: Καλά εγώ σας το λέω για να το ξέρετε.
Α: Να σου πω κάτι. Με τον Σ…
Σ: Μη μου ξαναμιλήσεις μετά, άμα μου ‘ρθει αυτός.
Α: Με, με το Σιδερά;
Σ: (Γέλια). Βγήκε κλεφτά, κλεφτά ο Σιδεράς…
Α: (Γέλια).
Σ: (Γέλια) ο Σιδεράς και μου είπε λόγια της χαράς.
Α: Λοι… λοιπόν, άντε φιλιά γεια. Γεια.
Σ: Φιλιά. Γεια, γεια.