powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Μπέος: "Υπέρμετρη προτιμωρία"

«Στο  Δικαστήριο, όπου ήμουν από τους λίγους παρόντες, όπως άλλωστε συνηθίζω από την πρώτη στιγμή αυτής της υπόθεσης, υπέβαλα και πάλι το πάγιο και εύλογο αίτημά μου για άρση των σε βάρος μου περιοριστικών όρων.
Όρων που δεν έχουν πια την παραμικρή νομική και πρακτική αξία να υφίστανται και των οποίων η άρση σε τίποτα δεν διασαλεύει τη διαδικασία απονομής της Δικαιοσύνης. Αντίθετα η εμμονή στη διατήρησή τους, συνιστά για το πρόσωπό μου ένα δυσανάλογο βάρος και μια υπέρμετρη «προτιμωρία».
Η αξιότιμη εισαγγελέας της σημερινής έδρας, ήταν ο τρίτος κατά σειρά εισαγγελικός λειτουργός,, που με νομικά εμπεριστατωμένη αιτιολογία, πρότεινε να γίνει δεκτή η αίτησή μου.
Παρ όλα αυτά για μια ακόμη φορά, και για λόγους που αδυνατώ να κατανοήσω, απερρίφθη το αίτημα μου, που θα μου διασφάλιζε τη δυνατότητα να ασκώ τα καθήκοντα, που μου ανέθεσαν οι πολίτες του Βόλου με τη δημοκρατική διαδικασία των εκλογών και που συνεχίζουν να με τιμούν με την ευρύτατη αποδοχή τους.
Συνεχίζω, παρά ταύτα, να πιστεύω ότι υπάρχουν δικαστές με ήθος και ακεραιότητα και ελπίζω να κριθώ από αυτούς.
Υγ. Συνεχίζω τον αγώνα μου εναντίον αυτού που κάποιοι υπερασπίζονται, την διαπλοκή, και για την επικράτηση του δικαίου. Για όσους, δε, ενδεχομένως δεν γνωρίζουν και οι κρίνοντες κρίνονται»

Ο Αχιλλέας Μπέος για όσα έγιναν χθες.