powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Εκθέτει τον παρατηρητή για το ηχητικό ντοκουμέντο: "Πως μου μιλούσε αφού ήμουν σπίτι μου;"

"Με αφορμή τις δηλώσεις του παρατηρητή του αγώνα ΑΟΑΝ - Ηρόδοτος κ. Γιαννουλάκη που είδαν το φως της δημοσιότητας θα ήθελα να δηλώσω:Κατηγορηματικά δεν ήμουν εγώ αυτός με τον οποίο ισχυρίζεται ότι συνομιλούσε ο κ. Γιαννουλάκης στο επίμαχο ηχογραφημένο απόσπασμα που ακούστηκε σε γνωστή τηλεοπτική εκπομπή. Όπως έχει αναφερθεί αρκετές φορές τις τελευταίες ημέρες η συνομιλία καταγράφηκε χρονικά λίγο πριν τις συνεντεύξεις των δύο προπονητών και εγώ δεν θα μπορούσα να είμαι ο ακροατής του κ. Γιαννουλάκη από την στιγμή που είχα αποχωρήσει από το Δημοτικό Σταδιο Αγιου Νικολάου τουλάχιστον δεκαπέντε λεπτά νωρίτερα. Με τον κ. Γιαννουλάκη μίλησα στην ανάπαυλα των δύο ημιχρόνων και μάλιστα τη συνομιλία μας αυτή ο κ. Γιαννουλάκης τη μετέφερε στον διαιτητή που με σημείωσε στο φύλλο αγώνα. Απορώ λοιπόν με ποιό δικαίωμα ο κ. Γιαννουλάκης χρησιμοποιεί το όνομα μου ως ακροατή του σε μια φιλική κουβεντούλα από την στιγμή που στην έκθεση του, όπως είμαι σε θέση να γνωρίζω, μου καταλογίζει ουκ ολίγα παραπτώματα…Τι θέλει να κρύψει άραγε ο κ. Γιαννουλάκης με την κίνηση του να κατονομάσει ως ακροατή του το άτομο μου; Δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα, αφού όπως είπα και πριν την στιγμή του επίμαχου διαλόγου βρισκόμουν στο σπίτι μου και μόνο με την φαντασία μου δεν μπορώ και δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν…"

Ο υπεύθυνος οικονομικής επιστασίας Δ.Μανιάτης "αδειάζει" τον παρατηρητή του αγώνα Αγ.Νικολάου-Ηροδότου για το ηχητικό ντοκουμέντο που παρουσιάστηκε στην τηλεοπτική  "Δίκη".