powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Μπέος: "Πήγα στην ΕΠΟ για να πάρω έγγραφα"

"Αφού ο κ. Παναγόπουλος ενδιαφέρθηκε τόσο πολύ για την παρουσία μου στα γραφεία της ΕΠΟ, δεν είχε παρά να ρωτήσει τους υπαλλήλους και να πληροφορηθεί τους λόγους της επίσκεψης. Εκτός κι αν μόνος σκοπός του σχολίου του στη ραδιοφωνική "Εφεση" ήταν η διαστρέβλωση της αλήθειας και η δημιουργία εσφαλμένων εντυπώσεων εις βάρος μου.Αν ρωτούσε λοιπόν, θα μάθαινε ότι παρουσιάστηκα με την πληρεξουσία δικηγόρο μου στα γραφεία και υπέβαλα αίτημα να μου δοθούν αντίγραφα πρακτικών και εγγράφων που με αφορούν και έχουν άμεση σχέση με το δικαστικό μου αγώνα.Ως δικηγορος που είναι ο κ. Παναγόπουλος θα πρεπει να ξερει ότι μου έχει απαγορευθεί η επαγγελματική ενασχόληση με το ποδοσφαιρο, όχι η άσκηση των νομίμων δικαιωμάτων μου"

Αχιλλέας Μπέος, πρώην πρόεδρος Ολυμπιακού Βόλου.