powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Δ.Ψωμιάδης: "Ανόητος ο Γκαγκάτσης αν αποσυρθεί υπέρ Σαρρή"

"Και να με απειλήσουν όπως έγινε την προηγούμενη φορά, δεν πρόκειται να αποσύρω την υποψηφιότητά μου για την προεδρία της ΕΠΟ. Ακόμη και μία ψήφο να πάρω, θα μείνω στις επάλξεις. Εχω σίγουρες 3 Ενώσεις και θεωρώ ότι ξεκινάω ως φαβορί. Εγώ δεν έχω προστάτες, ενώ ο Γκαγκάτσης είχε στο παρελθόν. Τώρα δεν ξέρω αν έχει. Αν αποσυρθεί υπέρ Σαρρή θα είναι ανόητος γιατί είναι δέκα φορές καλύτερος πρόεδρος από αυτόν. Εκτός κι αν πάρει εντολή. Δεν έχω πρόβλημα να καθήσω στο ίδιο τραπέζι με τον Γκαγκάτση και να συζητήσω για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Πιλάβιος είναι εκτός τόπου και χρόνου. Απορώ πως έμπλεξε με το ποδόσφαιρο"

Διονύσης Ψωμιάδης, υποψήφιος πρόεδρος ΕΠΟ, στη ραδιοφωνική "Εφεση στον Σκάϊ".