powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Τραυλός: "Ελέγχθηκα για τα 27 εκ.ευρώ - Ο Κούγιας που έχει δεκαπλάσια περιουσία, θα ελεγχθεί ποτέ;"

"Ο Κούγιας λέει ό,τι του κατέβει και κατηγορεί άδικα ανθρώπους", δήλωσε στη ραδιοφωνική "Εφεση στον Σκάϊ" ο μάνατζερ Αγγελος Τραυλός.

Ο εκ των κατηγορουμένων για το σκάνδαλο των στημένων αγώνων είπε ότι "η νέα κατάθεση του προέδρου της Παναχαϊκής είναι γενική και αόριστη" και πρόσθεσε:

"Εγώ ελέγχθηκα για τα 27 εκ.ευρώ που βρέθηκαν στον λογαριασμό μου. Ο Κούγιας  που έχει δεκαπλάσια περιουσία από μένα, έχει ελεγχθεί ποτέ; Είχα καταγγείλει τα διπλά συμβόλαια της Παναχαϊκής και βρήκε τρόπο να σταματήσει τη διαδικασία. Θα αποκαλύψω στον ανακριτή το όνομα του ανθρώπου που καλύπτει τον Κούγια. Κάνω μια πρόταση: Να ελεγχθούμε και οι δύο σε δημόσιο νοσοκομείο για να δούμε αν είναι αλήθεια αυτό που λέει η πιάτσα περί ψυχασθενούς".

Ο κ.Τραυλός αρνήθηκε οποιαδήποτε σχέση του με τον Β.Γκαγκάτση ("μάλωσα μαζί του και έχω να πω καλημέρα εδώ και 13 χρόνια") και τόνισε:

"Η μόνη ομάδα που έχει τιμωρηθεί για στημένο ματς -εκτός της Ηλιούπολης- είναι η Παναχαϊκή, η οποία τελευταία έχει διαρκείς ανατροπές στα αποτελέσματά της.Ο Κούγιας πήρε τον Βούζα προπονητή ενώ τον είχε κατηγορήσει για εμπλοκή του σε σικέ αγώνα στην πρώτη κατάθεσή του στον ανακριτή. Και τον απέλυσε μετά την ήττα από την Καλλιθέα. Δηλώνει εφοπλιστής! Είναι στην Ενωση εφοπλιστών και δεν το ξέρω; Είχα βεβαιωμένα κέρδη από τον ΟΠΑΠ μέχρι το 2004, τότε που δεν υπήρχε ελληνικό στοίχημα. Αν ο ανακριτής βρεί στοιχηματισμούς μου σε στημένα παιχνίδια, τότε είμαι ένοχος".