powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Τσακογιάννης: "Ολοι οι πρόεδροι θα έπρεπε να είναι φυλακή"

Από τις φυλακές των Τρικάλων όπου βρίσκεται, ο Γιώργος Τσακογιάννης μίλησε για πρώτη φορά για το θέμα των στημένων λέγοντας ότι η έρευνα είναι επιλεκτική και θα έπρεπε όλοι οι πρόεδροι να είναι φυλακή. Τι είπε για τον Κούγια.
Αναλυτικά, ο Tσακογιάννης είπε στην "Δίκη":
Για τις κατηγορίες προς το πρόσωπό του: "Είμαι επιχειρηματίας. Ασχολούμαι με την κατασκευή ακινήτων. Πριν οκτώ χρόνια μου προτάθηκε να βοηθήσω την Ηλιούπολη, την ομάδα της περιοχής που μεγάλωσα. Όταν πήρα ήταν μια διαλυμένη ομάδα που έπαιζε στο τοπικό. Ανεβήκαμε αμέσως στην Δ΄Εθνική και κάτσαμε εκεί δύο χρόνια. Μετά τρία χρόνια στην Γ' Εθνική, δύο χρόνια στην Β' και τώρα υποβιβαστήκαμε. Στην ομάδα έχω βάλει μεράκι, κόπο και χρήμα. Με κατηγορούν για τα στημένα. Αν ήθελα να πλουτίσω θα έπαιρνα άλλη ομάδα, όχι την Ηλιούπολη. Δεν γίνεται για όλα τα κακώς κείμενα να φταίω εγώ. Αυτά για τα οποία με κατηγορύν γίνονται δεκαετίες, δεν γίνεται να φταίω εγώ. Όποιος φταίει ας τιμωρηθεί αλλά όχι να τιμωρούνται επιλεκτικά δυο-τρία άτομα. Θέλουν να κάνουν κάθαρση ή ψάχνουν για εξιλαστήρια θύματα;Υπάρχουν φήμες, αν αποδειχθούν ας πάνε φυλακή οι ένοχοι".
Για τον Κούγια και τις κατηγορίες του τελευταίου πως ο Τσακογιάννης απειλεί τα παιδιά του: "Όποιος απειλεί παιδιά είναι σκουλίκι, ερπετό. Το ίδιο όμως και όποιος τα χρησιμοποιεί. Όποιος τα κάνει θέλει κρέμασμα. Ο Κούγιας έχει πει ότι του απειλούσα τα παιδιά, παλιότερα το έχει και για άλλους. Και για τον Τραυλό και για άλλους. Ποιός από όλους απειλεί τα παιδιά του;"
Για την ατάκα που φέρεται να είπε στον Πιλάβιο πως ο Κούγιας πρέπει να φάει μερικά σκαμπίλια στα πόδια: "Συζητούσα με τον κύριο Πιλάβιο και είπα πως ο Κούγιας πρέπει να φάει δυο σκαμπίλια. Δεν είπα τίποτα για πόδια όμως. Πολλές φορές συζητάμε και λέμε πράγματα που δεν εννοούμε. Μπορεί σε μια συνομιλία να πω ότι ένας βουλευτής πρέπει να κρεμαστεί στο Σύνταγμα. Θα το κάνουμε αμα το πούμε; Έτσι παραπλάνησε τους εισαγγελείς και μπήκε σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων. Την ήθελε από παλιά την προστασία. Ο Κούγιας είχε πάει κάποτε στο ξενοδοχείο που έμενε η ομάδα του Ρουφ και είχαν φάει ξύλο οι παίκτες. Στην Πάτρα οι μπράβοι του ξυλοφόρτωναν τους οπαδούς της Παναχαϊκής. Έχει φτύσει δημοσιογράφο. Στο youtube υπάρχουν αυτά. Οι εισαγγελείς τα βλέπουν;"
Για το κασέτα-gate: "Δυο πρόεδροι είχαν τις διαφορές του και ο ένας είχε κάποιες κασέτες. Στην μια κασέτα μίλαγε ο Μπέος. Την έδωσε στον Κούγια και αυτός την πήρε και την έδωσε στον εισαγγελέα και στους δημοσιογράφους. Υπάρχει και μια ακόμα κασέτα που δεν έχει βγει στον αέρα. Την έχω ακούσει. Μιλάει ο ανώτερος άρχοντας της ΕΠΟ. Λέει κάποια πράγματα που δεν είναι καλά αλλά όχι κάτι ποινικό. Η ομάδα του Κούγια τότε κατηγηρούταν για πλαστή ενημερότητα. Ο Ηρακλής και τα Τρίκαλα υποβιβάστηκαν για αυτό τον λόγο, η ομάδα του Κούγια όχι. Ο Κούγιας έλεγε τον Πιλάβιο διεφθαρμένο. Μετά το σκάνδαλο με τις κασέτες έλεγε: "αφήστε τον να κάνει έργο". Εσείς τα κρίνετε όλα. Δεν θέλω να πω ποιοι μιλάνε στην τρίτη κασέτα. Αν θέλει ο ανακριτής θα του τα πω".
Για τις κατηγορίες που τον βαραίνουν: "Δεν έχω παίξει ποτέ την ομάδα μου στο στοίχημα. Η Ηλιούπολη καταρχήν δεν υπήρχε ποτέ στον ΟΠΑΠ. Ψάξτε τους λογαριασμούς μου να δείτε αν την έχω παίξει στο ίντερνετ. Δίνω τους λογαριασμούς μου στον ανακριτή. Αν βρει κάτι ας τιμωρηθώ. Παρακολουθούσαν τηλέφωνα προέδρων επιλεκτικά. Αν η έρευνα επεκτανόταν και σε άλλα πρόσωπα θα έπρεπε να πάνε όλοι οι πρόεδροι στην φυλακή. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση απειλής σε παίκτες και διαιτητές".