powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Κούγιας: "Μου είπαν να κρατήσω τον Σταθάκη για να μην με σκοτώσουν"

ΣΤΑΘΑΚΗΣ: "Ο ΚΟΥΓΙΑΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ 4.900 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΡΟΔΟΚΗΣΩ"

Όπως αναμενόταν, η απολογία της Παναχαϊκής στα γραφεία της Football League για τις υποθέσεις δωροδοκίας και πλαστογραφίας είχε ενδιαφέρουσες στιγμές, με τον Αλέξη Κούγια να επιτίθεται φραστικά στον Πέτρο Σταθάκη.

Ο Σταθάκης, πρώην γενικός αρχηγός της Παναχαϊκής, είπε ότι ο Α. Κούγιας του έδωσε 4.900 ευρώ για να δωροδοκήσει παράγοντες του Ολυμπιακού Χερσονήσου, με τα μισά χρήματα να δίνονται πριν από το παιχνίδι στον γενικό αρχηγό του Ολυμπιακού Χερσονήσου, Μανώλη Κουβαρά, και τα άλλα μισά μετά το τέλος του ματς.

Ο πρόεδρος των Πατρινών αρνήθηκε κάθε προσπάθεια δωροδοκίας, προκειμένου η κρητική ομάδα να έχει μειωμένη απόδοση, και είπε χαρακτηριστικά ότι "αυτά τα λέει το μπραβάκι του Τσακογιάννη, είναι άτιμος και λέει ψέματα.

Είμαι 45 χρόνια στο ποδόσφαιρο, είμαι το κόκκινο πανί όλων των βρωμιάρηδων του ελληνικού ποδοσφαίρου. Έχω εχθρούς. Ο Μακρής μου είπε να κρατήσω τον Σταθάκη για να μη με σκοτώσουν και πράγματι με γλύτωσε. Τον ξαναπήρα πίσω, γιατί με παρακάλεσε και το έκανα μήπως με λυπηθεί η συμμορία του Τσακογιάννη".

Mάλιστα, στα λεγόμενα Κούγια ουσιαστικά συμφώνησε ο Μανώλης Κουβαράς, που υποστήριξε ότι "δεν είδα ποτέ τον Σταθάκη, ούτε πήρα χρήματα".

Σε ό,τι αφορά το θέμα της πλαστής ενημερότητας, ο λογιστής της ΠΑΕ Παναχαϊκή, Αναστάσιος Χριστακόπουλος, απολογήθηκε μέσω δικηγόρου, ο οποίος ανέφερε πως ο πελάτης του έχει αποδεχθεί το ότι φταίει, ζήτησε συγγνώμη και έχει σκοπό να επιστρέψει τα χρήματα που αφορούν μία δόση που χρωστάει η Παναχαϊκή στην εφορία, όντας η αφορμή για να εκδοθεί η πλαστή ενημερότητα.

Εντέλει, η ΠΑΕ Παναχαϊκή πήρε προθεσμία για την ερχόμενη Τρίτη (13/09), ώστε να καταθέσει υπόμνημα.
ΠΗΓΗ: Soccerplus.gr