powered by Agones.gr - opap

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Τάκης στο FM100: "Ο Πιλάβιος μου είπε το 2010 "τα βάζεις μαζί μου, θα δεις τι θα πάθεις..."

"ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΕΠΟ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ"

"Ουδέποτε νόθευσα ή πλαστογράφησα έγγραφο είτε εγώ είτε άνθρωπος του Ηρακλή", δήλωσε ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Ηρακλής Γιάννης Τάκης.

Λύνοντας τη σιωπή του στο FM100 ο κ.Τάκης ήταν ιδιαιτέρως αποκαλυπτικός:

-"Αόρατο χέρι της ΕΠΟ έβαλε στον φάκελο του Ηρακλή τη φωτοτυπημένη και νοθευμένη ασφαλιστική ενημερότητα"

-"Πήρα πάνω μου την ευθύνη για να μπορέσω να απαλλάξω τον Ηρακλή που τον είχε στο στόχαστρο η ΕΠΟ"

-"Ο Πιλάβιος είπε σε ανθρώπους του Ηρακλή "διώξτε αυτή την αλητεία για να κάνουμε κάτι με το θέμα της πλαστής ενημερότητας"

-"Οταν τον Ιούλιο του 2010 προσφύγαμε στο CAS για να απαλειφθεί το πρόστιμο που μας είχε επιβάλει η ΕΠΟ, μου τηλεφώνησε ο Πιλάβιος και μου είπε: "Τα έβαλες μαζί μου, θα δείς τι θα πάθεις..."