powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Tσακογιάννης: "Δεν γνωρίζω τον Μαρινάκη"

"ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΗΣΑ ΤΟΝ ΚΟΥΓΙΑ - ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΕΠΑΙΖΑΝ ΠΑΡΟΛΙ"

Συνέντευξη στην εφημερίδα "Εξέδρα", παραχώρησε ο προφυλακισμένος Γιώργος Τσακογιάννης.

Ιδού τι υποστηρίζει:

-«Τον Μαρινάκη ούτε τον γνωρίζω, ούτε με γνωρίζει. Ούτε έχω τηλεφωνηθεί ποτέ μαζί του, ούτε έχει κάποια ανάμειξη στο παιχνίδι Κόρινθος-Παναχαϊκή, ούτε μπορώ να ισχυριστώ κάτι γι' αυτόν τον άνθρωπο»


-«Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί να υποβιβαστεί η Ηλιούπολη τη στιγμή που δεν είμαι εγώ μεγαλομέτοχός της. Μεγαλομέτοχος και ιδιοκτήτης είναι η γυναίκα μου. Βάσει ποιας διάταξης του αθλητικού Δικαίου μπορεί να υποβιβαστεί η Ηλιούπολη;»

-«Σας δίνω το δικαίωμα να ψάξετε τους τραπεζικούς λογαριασμούς μου. Ολους. Τους προσωπικούς, της γυναίκας μου και των συγγενών μου. Να ψάξετε από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Δεν θα βρείτε τίποτα. Δεν έχω κάνει κάτι που να έχει σχέση με ξέπλυμα χρήματος ή οτιδήποτε άλλο».

 -«Ουδέποτε είπα στον Πιλάβιο ότι θα ρίξω... σκαμπίλια στα πόδια του Κούγια. Ποτέ δεν σκέφτηκα να απειλήσω τη ζωή του Κούγια παρότι έχουμε μεγάλες αντιθέσεις. Αλλά αυτές μένουν στο γήπεδο. Αλλωστε και ο Πιλάβιος στη «Δίκη» είπε ότι δεν θυμάται τέτοια συνομιλία. Προφανώς έγινε κάποιο λάθος. Και θα σας αναφέρω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: Εμφανίζομαι να λέω στον Νικολόπουλο (σ.σ.: αρχηγός της Ηλιούπολης) 'μη νικήσουμε'. Ενώ του έχω πει 'μη νικήσουν' σε τρίτο πληθυντικό, δηλαδή αυτοί να μη νικήσουν. Είναι προφανές ότι έγινε λάθος στην απομαγνητοφώνηση».

-«Πολλοί από αυτούς που μου μιλούσαν, μου πουλούσαν εκδούλευση. Μου έλεγαν ότι θα συμβούν διάφορα. Οπως ο Παντέλης, για παράδειγμα, ότι θα ανοίξει η άμυνα για να βάλουν γκολ. Και εκείνο το παιχνίδι έληξε 0-0. Πολλοί έπαιζαν... παρολί. Εκαναν παπατζιλίκι. Ο κύριος Κούγιας πρέπει να μας πει γιατί προσέλαβε τον κύριο Ηλία Φυντάνη (σ.σ.: πρώην προπονητής της Ηλιούπολης) και πρέπει επίσης να μας πει τι έγινε στο παιχνίδι Αίαντας Σαλαμίνας - Παναχαϊκή. Η Ηλιούπολη δεν ήταν ποτέ στο κουπόνι του ΟΠΑΠ. Εγώ δεν έπαιξα ποτέ στο στοίχημα την ομάδα μου γιατί δεν μπορούσα να την παίξω. Ούτε ποτέ μετείχα στο ιντερνετικό στοίχημα».