powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Ενταση Τσακογιάννη-Κούγια

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ

Αποχώρησε από την Πειθαρχική Επιτροπή της Football League ο Γιώργος Τσακογιάννης, χαρακτηρίζοντας τη δίκη "παρωδία". Μάλιστα απευθυνόμενος προς τον πρόεδρο Β.Κατσή είπε: «Aφού έχεις βγάλει την απόφαση γιατί κάνεις τη δίκη; Βγάλε την απόφαση τώρα. Είναι στημένη η δίκη. Όλα είναι στημένα για να σωθεί ο Κούγιας»

Ο μάρτυρας Αλέξης Κούγιας ήρθε σε έντονη αντιπαράθεση μαζί του, λέγοντας ότι άκουσε την κασέτα της ΕΥΠ, όπου ο Τσακογιάννης φέρεται να λέει στον Σ.Πιλάβιο ότι "θα ρίξει πέντε σκαμπίλια στα πόδια του Κούγια".

Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:
ΚΟΥΓΙΑΣ: "Απείλησες τη ζωή μου. Ακούγεται στην κασέτα".
ΤΣΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ: "Ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο. Ούτε ο Πιλάβιος το θυμάται".
ΚΟΥΓΙΑΣ: "Το άκουσα εγώ. Το είπες".

Στην αντιπαράθεση ο Γ.Τσακογιάννης υποστήριξε ότι ουδέποτε επιτέθηκε στον Κούγια και τόνισε: "Αν ο κ.Κούγιας είναι καθαρός και η Ηλιούπολη βρώμικη, γιατί πήρε τον προπονητή μας (Φυντάνη), τον γενικό αρχηγό μας (Σταθάκη) και ήθελε και τον αρχηγό μας (Νικολόπουλο); Εγώ ούτε γυρολόγος είμαι, ούτε πλαστή ενημερότητα έχω, ούτε έχω καταδικαστεί ποτέ για εκληματική δράση. Ο κ.Κούγιας αλλάζει διαρκώς ομάδες και φτύνει δημοσιογράφους. Δεν είμαι ανεπάγγελτος, έχω χτίσει 8 πολυκατοικίες".

Πάντως, η υπεράσπιση του κατηγορουμένου θα καταθέσει και απολογητικό υπόμνημα.

Ο Αλ.Κούγιας είπε πως τα παιχνίδια της Ηλιούπολης και του Ολυμπιακού Βόλου ήταν όλα στημένα.

Ο διευθυντής στοιχηματισμού του ΟΠΑΠ Γ.Ηλιόπουλος κατέθεσε ότι η Ηλιούπολη δεν ήταν στο δελτίο του Οργανισμού γιατί είχε ένα πρόβλημα με το υπουργείο Ανάπτυξης.

Η απόφαση του αθλητικού δικαστηρίου θα εκδοθεί τη Δευτέρα.