powered by Agones.gr - opap

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ο θυμός του Βαγγέλη

 Διάλογοι του Αχ. Μπέου με τον Θαν. Κανελλόπουλο στον οποίο αποκαλύπτει ότι ο Βαγγέλης Μαρινάκης είναι θυμωμένος μαζί του εξαιτίας της διαιτησίας του Μάνταλου στον αγώνα Κυπέλλου στην Τούμπα με τον ΠΑΟΚ. Αποκαλύπτονται και διάλογοι των bookmakers.
Θανάσης: Ελα, τι έγινε;
Αχιλλέας: Ε τι να γίνει, είναι θυμωμένος ο Βαγγέλης.
Θανάσης: Θυμωμένος είναι ο Βαγγέλης; Με ποιον είναι θυμωμένος; Με εσένα;
Αχιλλέας: Ναι ρε παιδάκι μου. Με το θέμα του Μάνταλου. Φταίω εγώ να πούμε; Εκανα μια προσπάθεια, τι να κάνω. Αλλά που τον αδίκησε, ένα σουτ δεν έκαναν, δεν πάτησαν την περιοχή. Ολες οι εφημερίδες, οι δικοί του οι δημοσιογράφοι, όλοι αυτοί λένε προβληματισμένοι με την απόδοση της ομάδας. Και ο τελευταίος το είδε, αυτός δεν μπορεί να το δει; Τι να κάνει ο διαιτητής; Να βάλει τη μπάλα στα δίχτυα; Μπορεί να το κάνει ποτέ αυτό;
Θανάσης: Ναι.
Αχιλλέας: Αντί να ψάξει να βρει να πούμε τι γίνετε και τι δε γίνετε, ασχολείτε τώρα αν έδωσε ένα σφύριγμα, ένα φάουλ ή ένα αράουτ. Εκεί κρίνεται να πούμε ένα τέτοιο;
Θανάσης: Τι να σου πω. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα κάθε φορά που λέμε βάζουμε εκεί και μετά ξανακάνουμε αυτά. Εντάξει, συγκρίνει τώρα ας υποθέσουμε το τι έγινε την Κυριακή στο Βόλο με αυτό τώρα; Που τα κατάπιανε ο αυτός;
Αχιλλέας: Δεν γίνετε αυτό το πράγμα να ξαναγίνετε συνέχεια. Αλλά άντε και έτσι να ήτανε θα μπορούσε ποτέ να κερδίσει ο Ολυμπιακός; Αφού δεν έπαιξε μπάλα, δεν ακούμπησε τη μπάλα. Οι άλλοι μπήκανε μέσα φανατισμένα, οι δικοί του μπήκανε χεσμένοι. Τι να πούμε τώρα; Και λέει, με πήρε και μου είπε ότι ο Νίκος λέει κέρναγε γλυκά όλη την ημέρα χτες, για τον αποκλεισμό του Ολυμπιακού και είπε λέει ότι εγώ είμαι το αφεντικό, εγώ λέει έφτιαξα τον Μάνταλο. Ακου να δεις. Είναι δυνατόν τώρα τέτοια πράγματα; Ποιος να ακούσει το Νίκο;
Θανάσης: Εντάξει, του τα είπανε. Δηλαδή, επειδή τα λέει ο Νίκος σημαίνει ότι έγιναν;
Αχιλλέας: Ναι. Ποιος να ακούσει το Νίκο τώρα; Στα αρχ... τους τον γράφουν το Νίκο. Αφού δεν είναι τίποτα, ούτε ομάδα έχει, ούτε παράγοντας είναι, ούτε επιρροές έχει. Εδώ έχει ξεφτιλιστεί. Τι να πω δεν ξέρω. Πού είσαι;
Θανάσης: Στο γραφείο είμαι, μόλις μπήκα.
Στις 4/2 ο Ανδρέας Δημόπουλος καλεί τον Βασίλη Καρακούλια
Ο Ανδρέας αναφέρει ότι τον πήρε το «πρωτάκι» τηλέφωνο και είπε να ρωτήσει τον Βασίλη αν είχε τίποτα (εννοεί αγώνα). Ο Βασίλης απαντά ότι δεν έχει τίποτα. Σχολιάζουν για κάποιον που στοιχηματίζει ότι έχει αρκετές επιτυχίες χτες. Ο Ανδρέας αναφέρει για το πρωτάκι ότι κάποιον τον παραμύθιασε, κάποιος κλέφτης και έπαιξε τον Βόλο Χ.
Α: Με ρώτησε μου λέει έχει δει τίποτα γιατί εμείς ότι και να παίξουμε... Αυτός έπαιξε Ολυμπιακό Βόλου. Τον παραμύθιασε κάποιος λέει, κάποιος κλέφτης, δεν ξέρω γιατί. Είχε βγει μια φήμη για τον Βόλο Χ. Και έπαιξε Βόλο Χ με Ατρόμητο νίκη.
Β: Μάλιστα
Α: Και τα γύρισε μετά τον άσσο, την ώρα που ήταν Χ
Β: Εμένα μου είπαν ότι δεν κερδίζει ο Βόλος. Δεν μου είπαν για Χ, μου είπαν ότι δεν κερδίζει.
Α: Ναι;
Β: Ναι.
Α: Και ενώ πήγαινε χωρίς 10 παίκτες η Κέρκυρα
Β: Ε άμα τους είπε ο άλλος...
Α: Τους είπε, ναι. Κάποιος από του Μπέου επάνω τους είπε παίξτε Χ.
Β: Ναι
Α: Ναι άκου ο μαλ...
Ο Μάκης καλεί τον Βασίλη Καρακούλια
Β: Έλα Μάκη
Μ: Βασιλάκο στον έναν θέλω 10.000
Β: 25 ένα 10.000. Εντάξει
Μ: Στο ένα ε στο ένα
Β: Ναι
Ο Βασίλης Καρακούλιας καλεί άγνωστο
Α: Έλα Βασίλη
Β: Θείο:
Α: Έλα
Β: 25 ένα βάλε 10.000
Α: ΟΚ.
Ο Βασίλης Καρακούλιας στέλνει μήνυμα σε άγνωστο: "767 2 ΜΠΑΣΚΕΤ" (σ.σ το παιχνίδι Μπάμπεργκ-Φρανκφούρτη: 63-81).
Εξερχόμενη συνομιλία από 06/02/11, ώρα 12.39.53, από Ζαβαντία Δημήτριο, προς κυρ Βασίλη.
Β: Έλα φαντάρε
Ζ: Καλημέρα κυρ Βασίλη
Β: Τι γίνεται; Που είσαι, Θήβα;
Ζ: Ναι, πες μου λίγο κάτι; Τι έκανες με το παιχνίδι;
Β: Ε τίποτα, τι να κάνω; Μίλησα χθες με τον Γιώργο, μου είπε κάποια πράγματα να δούμε.
Ζ: Σαν ομάδα έγινε κάτι;
Β: Δεν έγινε, αυτοί πήραν τα λεφτά και μετά τα γυρίσανε πίσω.
Ζ: Α, ναι;
Β: Δεν ξέρω γιατί. Τώρα δεν ξέρω, έχουνε κάποια προβλήματα αυτοί. Εμείς κοιτάξαμε να επηρεάσουμε κάποιους παίκτες. Χθες μίλησα με τον Γιώργο, μου είπε ότι είχαν και αυτόν τον Κατσογιάννη. Θα δω, οκ. Αλλά θα δούμε μες το γήπεδο, όχι.
Ζ: Τι ώρα παίζετε;
Β: Τρεις.
Ζ: Α, που είσαι καφέ έξω;
Β: Όχι, να τώρα φεύγουμε στο γήπεδο είμαστε και σε λίγο θα φύγουμε.
Ζ: Καλά άντε θα μιλήσουμε μετά.