powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Κούγιας: "Παραμάγαζο στην ΕΠΟ"

 "ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΤΟΝ ΜΠΕΟ"

Για... παραμάγαζο που λειτουργούσε στην ΕΠΟ τα τελευταία 12 χρόνια έκανε λόγο ο Αλέξης Κούγιας στην εκπομπή «Η Δίκη» στο «Blue Sky».

«Κάποιοι σε λίγες ημέρες θα τρέχουν. Υπάρχουν δικηγόροι που με υπάλληλους της ΕΠΟ είχαν στήσει ένα μαγαζί. Λειτουργούσε για τα λαμόγια τους προέδρους που επί 12 χρόνια δεν δήλωναν όλους τους παίκτες στο ΙΚΑ ενώ δεν πλήρωναν και ΦΠΑ» κατήγγειλε ο Αλέξης Κούγιας.

Και πρόσθεσε: «Η Παναχαϊκή δεν χρωστάει ούτε ευρώ στο δημόσιο. Εχω βάλει 5,5 εκατ. ευρώ τα δύο χρόνια που ανέλαβα την ομάδα. Πάνε να πλήξουν την αξιοπιστία μου επειδή είμαι ο βασικός μάρτυρας στην υπόθεση των στημένων. Θα κατηγορηθούν και πρόεδροι ΠΑΕ υπεράνω υποψίας, δυστυχώς».

Οσο για την κλήση της Παναχαϊκής, από την Επιτροπή Ιδιότητας Μετεγγραφών της ΕΠΟ, εξαιτίας προβλήματος στις ενημερότητες, σχολίασε: «Αυτό το κολπάκι και το εγγραφάκι που υπάρχει θα γίνει μπούμερανγκ σε αυτούς που το έβγαλαν. Εγώ ξέρω τι συμβαίνει αλλά δεν θα το πω τηλεοπτικά γιατί σέβομαι Εχω εξαιρετική εντύπωση για αρκετούς υπαλλήλους της ΕΠΟ και αλγεινή εντύπωση για πάρα πολλούς».

Οσο για τη μήνυση που κατέθεσε σε βάρος του Αχιλλέα Μπέου και του Δ.Σ. της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου επεσήμανε: «Από τις 7 απόγευμα καταζητούνται ο κ. Μπέος και τα μέλη του Δ.Σ. εξαιτίας των δύο ανακοινώσεων με υβριστικό και εντελώς ψευδές περιεχόμενο. Δεν έχει γίνει καμία δίωξη εις βάρος μου όπως μου είπε ο αντιεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Αναστάσιος Κανελλόπουλoς".