powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Μπέος: "Ο Πατέρας έδωσε τις κασέτες"!

Ο Αχιλλέας Μπέος παρενέβη στην εκπομπή "ΔΙΚΗ" και κατήγγειλε ότι τις περιβόητες κασέτες για τις οποίες έκανε λόγο ο Κούγιας και ο Βοργιάς τις έχει δώσει ο Νικόλας Πατέρας!

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Αχ. Μπέος:

"Ο κύριος Κούγιας φάσκει και αντιφάσκει. Αυτά που είπε δεν στέκουν. Θα κληθεί να τα αποδείξει στην δικαιοσύνη. Ο κύριος Κούγιας και ο κύριος Βοργιάς δεν μας λένε που βρήκαν τις κασέτες. Το ίδιο πρόσωπο τους τις έδωσε. Εγώ πιστεύω ότι αυτό το πρόσωπο είναι ο Νικόλας Πατέρας, που έφυγε σαν αποτυχημένος απο το ποδόσφαιρο. Δεν το ξέρω βέβαια. Είναι η εκτίμησή μου. Προσωπικά πιστεύω πως δεν υπάρχουν καν κασέτες. Εγώ δεν εκβίασα ή απείλησα ποτέ τον Δαλούκα. Δεν τον ξέρω καν. Με τον κ. Πατέρα σταμάτησα να είμαι φίλος μετά από ένα Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκα. Αν εγώ είμαι παραγκάρχης υπήρχε περίπτωση ποτέ να δώσω εντολή στον Δαλούκα να παίξει Άρη και να έπαιξε Παναθηναϊκό; Τι παραγκάρχης είμαι;"

Για το Μακάμπι – Ολυμπιακός: "Τι δουλειά μπορεί να έχω εγώ με έναν Ιταλό διαιτητή, τη Μακάμπι και τον Ολυμπιακό Πειραιώς. Αν είναι μάγκες, ας πάνε στην δικαιοσύνη. Πρέπει όμως να έχουν στοιχεία. Απλά ο κ. Κούγιας ψάχνει αφορμή γιατί τρελαίνεται για δημοσιότητα".

Για το αν έχει κάνει θετικά σχόλια για τον Ιταλό διαιτητή του Μακάμπι – Ολυμπιακός, σχολίασε: "Αν είπε κάτι τέτοιο, ήταν σε προσωπική συζήτηση και δεν πρόκειται να πω τίποτα".

Για τη σχέση του με τον Δαλούκα: "Ο Δαλούκας ήταν ένας διεθνής διαιτητής από τον Βόλο. Όταν πήγα στον Βόλο προπονούταν εκεί για να είναι σε φόρμα. Δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις".

Για τα όσα ξέρει για το ελληνικό ποδόσφαιρο: "Αυτά που ξέρω για Μαρινάκη, Πατέρα κα λοιπούς τα κρατάω μέσα μου, τα καταπίνω γιατί φοράω παντελόνα. Ναι με τον Μαρινάκη είμαι φίλος, με τον Πατέρα ήμουν. Αν έχουμε πει κάτι, αν έχουμε πιει ένα κρασί, αν έχουμε κάνει δύο πράγματα τα κρατάω για μένα".

Για τους λόγους που δεν μιλάει πλέον με τον Πατέρα: "Με τον Πατέρα σταματήσαμε να κάνουμε παρέα μετά από μία ρίξη σε ένα συμβούλιο της Σούπερ Λιγκ. Νομίζει πως οι άνθρωποι μπορεί να είναι υποτακτικοί, ο Αχιλλέας Μπέος όμως δεν είναι. Εγώ εκεί που μεγάλωσαν δεν πρόκειται να πω τι είπαμε με τον Πατέρα στο Κότερο ή σε έναν καφέ".

Για τον αν είπε στον Δαλούκα να σφυρίξει 52-42 στο Άρης – ΠΑΟ: "Εγώ στον Δαλούκα μπορεί να λέω ό,τι θέλω. Αυτός τι έκανε. Αν με τα λεγόμενα του κ. Κούγια, του μυθομανή, είμαι ο παραγκάρχης, είναι δυνατόν να έδωσα εντολή να παίξει Άρη και να παίζει Παναθηναϊκό. Ντροπή να πιστεύουν πως είμαι ο παραγκάρχης και ο Ολυμπιακός Βόλου με αυτή τη μπάλα να είναι σε αυτή την θέση".