powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Τον διώχνουν (προσωρινά) οι κασέτες

Ο Παύλος Γιαννακόπουλος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να αναμιχθεί με πιο ενεργό ρόλο στην ΠΑΕ αν ξεκαθαρίσει σύντομα η ιστορία με τις κασέτες.

Ιδού όσα δήλωσε στη "Δίκη» στο Blue Sky":

«Ουδέποτε έχει γίνει συζήτηση για να πάρω το 25%. Έχουν περάσει πολλά σοβαρά άτομα από τον Παναθηναϊκό και εγώ δεν πρόκειται να εμπλακώ στο ποδόσφαιρο όσο υπάρχουν οι κασέτες. Δεν είμαι διατεθειμένος αν δεν ξεκαθαρίσει αυτή η κατάσταση. Δεν θέλω να είμαι στο διοικητικό συμβούλιο(σ.σ της Σούπερ Λίγκας) με ανθρώπους που μπορεί να έχουν εμπλακεί σε αυτό το σκάνδαλο. Δεν έχω να επιτεθώ σε κανέναν. Τους σέβομαι όλους. Αν έχουν γίνει παρατράγουδα, να έρθουν στο τραπέζι.Εγώ έχω το μπάσκετ και στο ποδόσφαιρο για να βοηθήσω όσο μπορώ να βγούμε από το τέλμα. Ο αθλητισμός πρέπει να ενώνει και όχι να χωρίζει»