powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Η τρικλοποδιά του Πηλαδάκη,η εμπλοκή Πατέρα-Μελισσανίδη και η αγκαλιά Τζίγκερ-Ψωμιάδη

Όλα στη φόρα βγήκαν μέσω του sport fm για το παρασκήνιο των χθεσινών δεύτερων εκλογών για τη θέση του προέδρου στη Σούπερ Λίγκα.

Αίσθηση προκάλεσε το ξέσπασμα του Γ. Σπανού κατά του Κ. Πηλαδάκη: «Ο Πηλαδάκης με την εμπειρία που έχει παρέσυρε τον Λιμπάτζη να ρίξει λευκό και να πάμε σε ισόπαλο αποτέλεσμα. Ήθελε να καλύψει τη φιλοδοξία του να γίνει πρόεδρος γιατί νομίζει ότι δεν υπάρχουν άλλοι ικανοί πρόεδροι για τη Σούπερ Λίγκα. Οι δύο λευκές ψήφοι καθόρισαν το αποτέλεσμα».

Και συνέχισε: «Ο κ. Πηλαδάκης έχει την τακτική της τρικλοποδιάς. Θέλει να μας «κάψει» όλους και να βάλει για πρόεδρος. Του είχα τηλεφωνήσει και την Τρίτη και μου είπε «προχώρα σε στηρίζω πάρε και τη συναίνεση του Ολυμπιακού».

«Πήρα προσωπικά όλους τους προέδρους. Πήρα και τον Μαρινάκη. Εγώ δεν έχω άρμα. Είμαι αυτόφωτος. Έχω επαγγελματικές σχέσεις. Είναι τιμή μου που είναι φίλος μου ο Γιάννης Βαρδινογιάννης. Δεν ανήκω σε μπλοκ Βαρδινογιάννη όπως ήθελαν να με παρουσιάσουν».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο ρόλο της ΕΠΟ: «Ο ρόλος της ΕΠΟ δεν ήταν σωστός. Δεν ήρθε να πάρει θέση. Αυτή είναι τακτική ευθυνοφοβίας. Την προηγούμενη φορά ήρθε και ψήφισε».

Λίγο πριν στον ίδιο σταθμό μίλησε ο έτερος υποψήφιος Θ. Κανελλόπουλος που άφησε αιχμές, χωρίς να τον κατονομάσει, για τον Μ. Ψωμιάδη. Όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει αυτά που είπε χθες ο κ. Ψωμιάδης περί εμπλοκής των Πατέρα, Μελισσανίδη για την εκλογή του, είπε: «Κάποιοι πριν έρθουν στη Λίγκα, πέρασαν από την Παιανία. Αυτός που τα λέει αυτά, δεν θα έπρεπε να περνάει έξω από τη λίγκα».

Η παρουσία του συναδέλφου Άρη Ασβεστά στη συζήτηση, ερέθισε τον Αχ. Μπέο που έκανε παρέμβαση και είπε: «Ο Ψωμιάδης ήταν αγκαλιά με τον Βαρδινογιάννη. Ο Μελισσανίδης και ο Πατέρας είναι φίλοι μου και τους ζήτησα να βοηθήσουν».
ΠΗΓΗ:SoccerPlus.gr