powered by Agones.gr - opap

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2009

Βγενόπουλος: "Έλλειμμα σοβαρότητας στον ΠΑΟ"

Για τεράστιο έλλειμμα σοβαρότητας και περίσσευμα προσωπικών φιλοδοξιών συμφερόντων στον Παναθηναϊκό, στο διάστημα που ασχολούταν ενεργά με το ποδοσφαιρικό τμήμα, έκανε λόγο ο Ανδρέας Βγενόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εβδομαδιαία LIFO.
O Ανδρέας Βγενόπουλος μίλησε για πρώτη φορά μετά την αποχώρησή του από τα κοινά της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ρίχνοντας τα βέλη του προς τους υπόλοιπους μεγαλομετόχους, καθώς όπως είπε διαπίστωσε "έλλειμμα σοβαρότητας, αλλά και περίσσευμα προσωπικών φιλοδοξιών".
Επίσης, ο κ.Βγενόπουλος άφησε εμμέσως πλην σαφώς να εννοηθεί ότι η ανάμειξή του στα διοικητικά του Παναθηναϊκού ήταν μια προσωρινή απόφαση, αφού για κάτι τέτοιο είχε προειδοποιήσει τους φίλους του, όταν του είχαν επισημάνει τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζε.
Το απόσπασμα της συνέντευξης του Ανδρέα Βγενόπουλου στη Lifo αναφορικά με τον Παναθηναϊκό έχει ως εξής:

-Έρχεται ποτέ μία τέτοια στιγμή στις επιχειρήσεις που αισθάνεσαι ότι μπορείς να φύγεις και τα πράγματα να κυλούν;

-Έρχεται, έρχεται. Έχω κάνει πολλά πράγματα εις την καριέρα μου τα οποία εθεωρούντο ότι δεν θα μπορούσαν να συμβούν. Έρχεται... Όπως κάποια στιγμή, όταν είχα ασχοληθεί για μία μικρή περίοδο με τον Παναθηναϊκό και όλοι μου έλεγαν "Άαα, τώρα έμπλεξες" και εγώ τους έλεγα ότι είναι προσωρινό και θα τελειώσει, όπως έγινε.

-Αυτό που δεν κατάλαβα στην εμπλοκή σας με τον Παναθηναϊκό είναι η δήλωσή σας όταν αποχωρήσατε. Εσείς, ένας άνθρωπος που ήξερε από τα μέσα την ομάδα και κάποτε ήταν υπεύθυνος επικοινωνίας της, τι είδε ξαφνικά που δεν το ήξερε ήδη, ώστε να απογοητευτεί τόσο;

-Ήμουν υπεύθυνος επικοινωνίας το 1983 και ξανά ασχολήθηκα μετά από 25 χρόνια. Είδα πολλά που δεν γνώριζα και με απογοήτευσαν- βασικά το τεράστιο έλλειμμα σοβαρότητας και το περίσσευμα προσωπικών φιλοδοξιών και συμφερόντων.

-Κύριε Βγενόπουλε, σε ποια στιγμή της ζωής σας νιώσατε πραγματικά ευτυχισμένος;

-Σε πολλές. Οι περισσότερες έχουν σχέση με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου. Αλλά έχω νιώσει και ευτυχισμένος όταν κερδίσαμε τον Ερυθρό Αστέρα και προκριθήκαμε στον τελικό του Γουέμπλεϊ ας πούμε. Ένιωσα πολύ ευτυχισμένος ως γονιός ή με κάποιες πολύ σημαντικές επιχειρηματικές ή οικονομικές επιτυχίες, παλιά, όταν ήμουν ακόμα στο ξεκίνημά μου- τότε που αυτά μετρούσαν πολύ περισσότερο...