powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Μπομπ Κοζώνης: "Θα κάνω την ΑΕΚ πρωταθλήτρια"

Βέβαιος ότι μόλις αναλάβει την ΑΕΚ θα την αναδείξει ξανά πρωταθλήτρια εμφανίστηκε ο Μπομπ Κοζώνης στην πρώτη του συνέντευξη.Ο ομογενής επιχειρηματίας στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Goal» επισήμανε ότι «τα προβλήματα θα τελειώσουν» σε περίπτωση που ολοκληρωθούν θετικά οι διαπραγματεύσεις.Ακόμη ερωτηθείς αν μπορεί να αντέξει οικονομικά την ΑΕΚ είπε την εξής ατάκα: «Το έργο ανάπλασης του O'Hare Lake Office Park θα μου κοστίσει 1.3 δις δολάρια, λέτε να έχω πρόβλημα με μία ποδοσφαιρική ομάδα;».
«Δεν έχω τίποτα να κρύψω. Είναι πολύ θετικά όσα γνωρίζω μέχρι τώρα. Πιο καλά πράγματα, τα καλύτερα, θα βγουν όταν κάνουμε κι εμείς τη σχετική μελέτη και καταλήξουμε στο όραμα και την κατεύθυνση που θέλουμε από τη δική μας πλευρά, να οδηγήσουμε την ΑΕΚ.Σας διαβεβαιώνω ότι αν τελικά αναλάβουμε την ΑΕΚ και το όραμα μας υλοποιηθεί όπως ακριβώς τα έχουμε στο μυαλό μας, τα προβλήματα μας θα τελειώσουν. Η ΑΕΚ θα γίνει πρωταθλήτρια. Σας διαβεβαιώνω και αυτό μπορώ να πω για την ώρα», ήταν τα πρώτα λόγια του κ. Κοζώνη, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στην πορεία των διαπραγματεύσεων.
«Δε γνωρίζω πόσο κοντά είμαστε και ούτε μπορώ να μιλήσω για αυτό. Γίνεται μία μελέτη από τους λογιστές και τους δικηγόρους για να δούμε πως θα κατορθώσουμε όλα τα πράγματα που θέλουμε για να δώσουμε ένα τέλος. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι μπροστά σε μία τέτοια κατάσταση γιατί η ΑΕΚ είναι μία ομάδα που μου αρέσει πάρα πολύ, έχει μεγάλη ιστορία και εκπληκτικό κόσμο».
Ο Μπομπ Κοζώνης δηλώνει ακόμη φίλαθλος της ΑΕΚ και τονίζει ότι η Ελλάδα αποτελεί ένα μέρος το οποίο θα ήθελε να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά.
Ωστόσο, επισημαίνει ότι το γήπεδο δεν είναι κίνητρο στις διαπραγματεύσεις του: «Το γήπεδο δεν είναι κίνητρο. Ήθελα από καιρό να κάνω μία επένδυση στην Ελλάδα. Έτυχε η ΑΕΚ να πέσει στα χέρια μου, το θεώρησα καλό και ότι είναι ένα πρότζεκτ το οποίο μπορώ να κάνω τέλεια. Αν φυσικά τα πράγματα δείξουν ότι πάνε προς αυτή την κατεύθυνση. Την κατεύθυνση της συμφωνίας. Αν όλα πάνε καλά θα καταλήξουμε σε κάτι πολύ ωραίο»
Όσο για τον κόσμο της ομάδας, είπε: «Μου αρέσει ο κόσμος της ΑΕΚ, που είναι εκπληκτικός. Επίσης, πρόκειται για μία ομάδα που έχει ιστορία και εγώ επειδή είμαι φίλαθλος της ΑΕΚ αυτό μου αρέσει. Τέλος, πρόκειται για μία προοπτική που ανοίγεται στην Ελλάδα και αυτό είναι κάτι που μου αρέσει».
Για το πότε θα τελειώσουν οι διαπραγματεύσεις, πάντως, ο επιφανής επιχειρηματίας δεν έδωσε σαφή απάντηση: «Τόσο εγώ, όσο και η άλλη πλευρά, ο κ. Θανόπουλος και ο κ. Νοτιάς, βρισκόμαστε κάτω από τη σκεπή της συμφωνίας κυρίων που έχουμε προσυπογράψει προφορικά φυσικά, για να μην αναφερθούμε σε τίποτα μέχρι η υπόθεση να φτάσε στο τέλος της.
Τακτικά πάντως λαμβάνουμε τα χαρτιά τους, μας έχουν πει και μας έχουν ενημερώσει για πολλά πράγματα, η δουλειά προχωράει πολύ καλά, αλλά πόσο σύντομα θα τελειώσουμε δεν είμαι σε θέση να το ξέρω».
Σε ερώτηση αν τον τρομάζει κάτι στο project ΑΕΚ, απάντησε: «Δεν με τρομάζει απολύτως τίποτα. Εχω 42 χρόνια σε αυτές τις δουλειές και ήταν όλες πολύ καλά μελετημένες για να φτάσουν εκεί που πρέπει . Δε γίνεται τίποτα στα γρήγορα».
Στο κατά πόσο μπορεί να αντέξει οικονομικά το μέγεθος ΑΕΚ, είπε: «Το έργο ανάπλασης του O'Hare Lake Office Park θα μου κοστίσει 1.3 δις δολάρια, λέτε να έχω πρόβλημα με μία ποδοσφαιρική ομάδα;».
Στο τέλος, το υποψήφιο νέο αφεντικό της «Ένωσης» αναφέρθηκε στις δικές του αξίες για τη ζωή: «Δεν είναι τα χρήματα το παν στην ζωή. Αυτό που τελικά μένει είναι οι ανθρώπινες αξίες και ο σεβασμός. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα καταθέσουν τα πράγματα με τέτοιο τρόπο, ώστε να ικανοποιήσουν το κόσμο που τους ακούει.Δεν είμαι πολιτικός. Δεν ξέρω τι μπορεί να λέγεται στην Ελλάδα και δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Αυτό που θα έχω στο μυαλό μου μια ζωή είναι η μια κουβέντα που μου είχε πει ο πατέρας μου πριν από πολλά χρόνια: "Κοίτα τη δουλειά σου και να είσαι αφοσιωμένος σε αυτή. Τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία"...».