powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Μάτος: "Φεύγω απ' το σπίτι μου"

O Μαρσέλο Μάτος αποχώρησε πικραμένος και με το παράπονο ότι δεν πρόσφερε στον Παναθηναϊκό όσα θα ήθελε. Ο ίδιος, πάντως, αφού χαρακτήρισε τον Παναθηναϊκό «σπίτι του» και τόνισε ότι δεν μετάνιωσε όταν επέλεξε πριν τρία χρόνια το «τριφύλλι» αντί της Πόρτσμουθ άφησε ανοιχτό το παράθυρο της επιστροφής.«Φεύγω από το ένα σπίτι μου και πηγαίνω στο άλλο (σ.σ. δανεικός στην Κορίνθιανς)., στο οποίο είμαι σίγουρος ότι θα με υποδεχτούν ζεστά. Έτσι αισθάνομαι τον Παναθηναϊκό και την Κορίνθιανς, τα δύο σπίτια μου. Δεν είμαι ευτυχισμένος που φεύγω από τον Παναθηναϊκό. Ειδικά έτσι με τα όνειρα που είχα όταν ήρθα και την θέληση που διέθετα να μείνω και να προσφέρω στην ομάδα. Όμως έτσι όπως εξελίχθηκε η κατάσταση, δεν είχα άλλη επιλογή από το να φύγω», τόνισε αρχικά ο 26χρονος άσος και συνέχισε αναφερόμενος στην σχέση του με τον Τεν Κάτε:«Δεν μπορώ να βρω χαρακτηρισμό για τη σχέση μου. Ποτέ δεν τσακωθήκαμε, ποτέ δεν μου είπε άσχημα λόγια. Πάντα σε μένα μίλαγε με τα καλύτερα. Ήταν φανερό με τον τρόπο του ότι δεν με υπολόγιζε».