powered by Agones.gr - opap

Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Ιακώβου: "Mε έστησαν..."

Ο πρώην ομοσπονδιακός προπονητής της «ντριμ τιμ» της ελληνικής αρσης βαρών Χρήστος Ιακώβου μίλησε για πρώτη φορά μετά την αποκάλυψη ότι η Εθνική ομάδα πιάστηκε «ντοπε» και δίνει την δική του εκδοχή. Ξεκαθάρισε ότι δεν γνώριζε κάτι από όλα αυτά και ότι το κεφάλαιο της Εθνικής ομάδας έχει κλείσει για τον ίδιο.
Για την σχέση του με την Εθνική ομάδα και τις προτάσεις που είχε:
«Είχα προτάσεις να αναλάβω τις Εθνικές ομάδες της Τουρκίας, της Γαλλίας, της Ταιβάν. Όμως δεν θα μπορούσα να μιλήσω στη γλώσσα του αθλητή την ώρα που είναι κάτω από την μπάρα και επιπλέον θέλω όταν πανηγυρίζω να έχω την γαλανόλευκη στην πλάτη. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με την Εθνική ομάδα από την στιγμή που αυτό το κεφάλαιο έχει κλείσει για μένα. Με τα παιδιά συναντιέμαι καθημερινά στον Άγιο Κοσμά αλλά δεν λέμε πολλά. Είναι ικανότατοι και θα γράψουν την δική τους ιστορία και στα νέα τους πόστα, όπως έκαναν και ως αθλητές».
Για τον Πύρρο Δήμα ως πρόεδρο της ομοσπονδίας
«Ανέλαβε σε μια πολύ δύσκολη στιγμή, εύχομαι να τα καταφέρει».
Για τον τρόπο που αντιμετωπίζεται η άρση βαρών
«Ευθύνη δεν φέρω και αυτό το ξεκαθάρισα. Στην υπόθεση για την οποία κατηγορούμαι έκανα ένα μεγάλο λάθος αλλά αυτό δεν σημαίνει πως κυνηγώντας τον Ιακώβου , πρέπει να διαλύσουμε την άρση βαρών».
Για το λάθος του
«Το ότι πήρα εγώ την πρωτοβουλία να παραγγείλω τα σκευάσματα και όχι ο γιατρός της Εθνικής ομάδας»
Για το αν ήθελε να το κρύψει από το ιατρικό επιτελείο
«Όχι σε καμία περίπτωση. Απλά βρισκόμασταν στην Κύπρο για προετοιμασία, τελείωναν οι βιταμίνες και τα αμινοξέα και είπα στον γιατρό να φροντίσει για το θέμα. Ο γιατρός το αμέλησε και τότε εγώ αναγκάστηκα να τηλεφωνήσω στον φαρμακοποιό μου να τα ετοιμάσει. Όπως και έγινε».
Για την Τσου Λι
«Την εξευτιλίσαμε την κοπελίτσα. Η αποθήκη που μας προμήθευε αυτά τα αμινιοξέα , που μας είχε προτείνει ο γιατρός από το 2002 , όταν τα ζητήσαμε και πάλι το 2006, μας είπε πως δεν μπορούσε να τα φέρει. Ρώτησα τον γιατρό αν μπορούσε να μας τα βρει από κάπου. Μου είπε όχι και τότε ανέλαβα εγώ. Πήρα τηλέφωνο τον Παναγιώτη Κατσέλο στην Λάρισα όπου γνώριζα πως ήταν αντιπρόσωπος Αγγλικής εταιρείας με συμπληρώματα διατροφής. Για την Κίνα δεν γνώριζα τίποτα, εγώ νόμιζα πως όλα θα έρχονταν από Αγγλία. Ύστερα από λίγες ημέρες με παίρνει τηλέφωνο ο Κατσέλος και μου λέει: «Χρίστο στην Αγγλία δεν τα βρίσκωΑν θέλεις μπορώ να στα βρω από αλλού. Του έδωσα λοιπόν την εντολή να ψάξει».
Από κει και πέρα ο Χρήστος Ιακώβου είπε ότι κανένας αθλητής δεν του είχε ζητήσει ποτέ αναβολικά ενώ για τα όσα υποστηρίζει ο Κωνσταντινίδης δήλωσε άγνοια και παρέπεμψε να ρωτήσουν τον ίδιο τον αθλητή.
Για την περίπτωση του Σαμπάνη που πιάστηκε ντοπέ
«Στην περίπτωση του Σαμπάνη πραγματικά δεν ξέρω τι συνέβη. Σπάω το κεφάλι μου να βρω, αλλά δεν μπορώ.Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι η τεστοστερόνη που του βρήκαν δεν θα μπορούσε να ήταν αποτελεσματική σε αυτές τις ποσότητες. Προσωπικά πιστεύω πως μας την είχαν-ή καλύτερα μου την είχαν-στημένη».
ΠΗΓΗ: Τα Νέα